Wysyłanie pieniędzy przez Internet

Category: Wystawca Karty
17 lutego 2021

Często Zadawane Pytania

Czy mogę wysłać przelew online za pomocą Western Union?

Tak – możesz wysyłać pieniądze przez Internet 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, używając karty kredytowej, debetowej lub przedpłaconej Visa® lub MasterCard®.

Odbiorcy mogą odebrać pieniądze w ciągu kilku minut * od uczestniczących agencji na całym świecie.

* Dostępność środków podlegawarunkomusługi, w tym godzinom pracy agentów i różnicom w strefach czasowych.

Czego potrzebuję, aby wysłać przelew online?

Będziesz potrzebować pełnego imienia i nazwiska odbiorcy (widniejącego na jego dowodzie osobistym) i adresu oraz karty kredytowej, debetowej lub przedpłaconej Visa® lub MasterCard® wydanej przez bank w Nowej Zelandii. Musisz też mieć ukończone 18 lat.

Podczas pierwszej rejestracji w Western Union będziemy musieli potwierdzić Twoją tożsamość i utworzyć dla Ciebie konto online. Możesz potrzebować prawa jazdy z Nowej Zelandii.

W niektórych przypadkach może być również konieczne skontaktowanie się z naszym call center, jeśli będziemy potrzebować dodatkowych informacji. Damy Ci znać.

Ile pieniędzy mogę wysłać online?

Po potwierdzeniu Twojej tożsamości możesz wysłać do 5000 NZD w ciągu 3 dni.

Jak długo potrwa, zanim odbiorca będzie mógł odebrać pieniądze po wysłaniu?

Gdy zakończysz transakcję online i otrzymasz pokwitowanie z numerem śledzenia (MTCN), Twój odbiorca będzie mógł odebrać pieniądze w ciągu kilku minut * od uczestniczących agentów na całym świecie.

* Dostępność środków podlegawarunkomusługi, w tym godzinom pracy agentów i różnicom w strefach czasowych.

Jak zapłacić za przelew online?

Akceptujemy karty kredytowe, debetowe i przedpłacone Visa® lub MasterCard® wydane przez bank w Nowej Zelandii na Twoje nazwisko. Firmowa karta kredytowa wystawiona na firmę nie może być używana do płacenia za przelewy online w Australii.

Czy za korzystanie z tej usługi zostanie naliczona opłata z góry?

Jeśli używasz karty kredytowej, wystawca karty może zostać obciążony dodatkową opłatą z góry za tę usługę. Możesz uniknąć tych opłat, jeśli używasz karty debetowej lub przedpłaconej. W przypadku pytań dotyczących opłat za zaliczki gotówkowe skontaktuj się ze swoim bankiem.

Co to jest Verified by Visa® i MasterCard SecureCode®?

Verified by Visa® i MasterCard SecureCode® zostały opracowane, aby zapobiegać nieautoryzowanemu używaniu kart online. Usługi te używają haseł osobistych lub informacji o tożsamości, aby chronić karty przed nieautoryzowanym użyciem. Są dostępne dla większości kart od uczestniczących instytucji finansowych.

Po aktywowaniu karty numer karty zostanie rozpoznany za każdym razem, gdy zostanie użyty u uczestniczących sprzedawców internetowych. Podczas przetwarzania przelewu pieniężnego online za pomocą Western Union, możesz zostać poproszony o podanie hasła Verified by Visa® lub MasterCard SecureCode®, aby zakończyć transakcję.

Możesz nadal używać swojej karty na naszej stronie, jeśli nie aktywowałeś Verified by Visa® lub MasterCard SecureCode®.

Dlaczego moja karta została obciążona, mimo że nie mogłem wykonać przelewu online?

W zależności od powodu, dla którego przelew nie mógł zostać zakończony, wystawca Twojej karty mógł już wstępnie autoryzować Twoją kartę na pełną kwotę.

Środki są przechowywane przez wystawcę Twojej karty, a nie przez Western Union. Wydawca karty automatycznie zwolni te środki, ale może to zająć do kilku dni.

Czy mogę anulować mój przelew internetowy?

Możesz je anulować, jeśli pieniądze nie zostały jeszcze odebrane przez odbiorcę. Skontaktuj sięz namiaby uzyskać więcej informacji.

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli anuluję swój przelew internetowy?

To zależy od okoliczności specyficznych dla Twojej transakcji. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, środki zostaną zwrócone na użytą kartę. W zależności od banku, który wydał, może minąć 7-14 dni, zanim środki pojawią się na karcie.